Dostawa, płatności i zwroty

Zwroty

Naprawdę wierzymy w nasze produkty, a naszym celem jest aby Twoje doświadczenie z Handsly było możliwie najlepsze. W przypadku, jeśli czujesz, że nasz produkt Cię nie usatysfakcjonował, skontaktuj się z nami mailowo na adres: kontakt@handsly.pl. Zwrócimy Ci całość kosztów, jeżeli to Twoje pierwsze opakowanie i od zakupu nie minęło więcej niż 14 dni.

Dla wszystkich następnych zamówień, zwroty przyjmowane są w terminie 14 dni od dnia odebrania przesyłki pod warunkiem, że produkt jest nieużywany i znajduje się w oryginalnym opakowaniu. Poprosimy Cię wówczas o wysłanie produktów na adres wskazany poniżej. Pamiętaj,aby skorzystać z firmy oferującej śledzenie przesyłek i ubezpieczenie. Handsly nie odpowiada za przesyłki zgubione podczas transportu.

Po nadaniu przesyłki, poinformuj nas o tym mailowo dołączając numer przesyłki, dzięki temu będziemy mogli przeprocesować Twój zwrot maksymalnie sprawnie. Handsly nie pokrywa kosztów zwrotu przesyłki.

Rykoszyn ul. Zacisze 48

26-065 Piekoszów

Dostawa

W handsly.pl obowiązuje darmowa dostawa dla wszystkich zamówień na terenie Polski dla zamówień powyżej 199 zł.

Handsly.pl realizuje zamówienia na terenie Polski i wybranych krajów Unii Europejskiej. Koszt wysyłki zależny jest od wybranego przez Ciebie państwa – dokładna cena wyświetli Ci się podczas składania zamówienia.

Wszystkie krajowe przesyłki wysyłane są firmą kurierską Inpost, DPD lub za pomocą Paczkomatów InPost. Przesyłki międzynarodowe dostarczamy za pośrednictwem DPD.

Większość zamówień krajowych jest dostarczana w terminie 2 dni roboczych. Przesyłki międzynarodowe są dostarczane w 3-5 dni roboczych.

Paczki są dostarczane w dni robocze.

Gdy w momencie odbierania przesyłki Twoje opakowanie nosi znamiona uszkodzenia lub ingerencji w jej zawartość osób trzecich, należy odmówić przyjęcia towaru, w obecności kuriera sporządzić protokół zgłoszenia szkody i zgłosić ten fakt do naszych opiekunów klienta poprzez email, czat albo telefonicznie. W przypadku przesyłek wysyłanych za pośrednictwem firmy InPost należy niezwłocznie skontaktować się z działem obsługi klienta InPost oraz za pośrednictwem adresu kontakt@handsly.pl.

Płatności

Masz możliwość dokonania zapłaty za złożone zamówienie w następujących formach:

  • za pośrednictwem elektronicznego systemu płatności online PayU;
  • gotówką w momencie dostarczenia zamówienia „za pobraniem”;
  • za pomocą kart płatniczych Visa, Visa Electron, MasterCard, MasterCard Electronic, Maestro w serwisie PayU;
  • przelewem z konta w serwisie PayU;
  • płatnością BLIK w serwisie PayU;
  • płatnością Google Pay w serwisie PayU;
  • przelewem bezpośrednim na konto bankowe wysyłając jednocześnie wiadomość mailową na: kontakt@handsly.pl z informacją o wykonaniu przelewu;

Dane do przelewu: 48 1140 2004 0000 3402 8457 4508 BWD Creative Bartłomiej Wojtasiński ul. Zacisze 48, 26-065 Piekoszów

W przypadku wystąpienia konieczności zwrotu środków za transakcję dokonaną kartą płatniczą, dokonamy zwrotu na rachunek bankowy przypisany do Twojej karty płatniczej.
Przy płatnościach kartą czas realizacji zamówienia wskazany będzie od momentu uzyskania pozytywnej autoryzacji.
Podmiotem świadczącym obsługę płatności online jest PayU.

Mamy nadzieję, że powyższe informacje okazały się pomocne. Jeśli masz jakieś dodatkowe pytania, nie wahaj się napisać na: kontakt@handsly.pl.

Jesteśmy tu dla Ciebie.